Monday 14 October 2019

कबिता रङ्गहिन जिवन

कबिता
रंगहिन जीवन
जिन्दगीको एक रंगहिन सादा पानामा
देखाउन कै निम्ति कोरिएको खुसिको रंगिन
तस्बिरहरु ।
सत्य लुकाउनको निम्ति हर प्रयास गर्दैछन।
बिस्तारै मेटिदै जान्छन देखावटी  रंगहरु
फेरि लुकाउन तल्लिन हुन्छन।
झुटका झोकाहरु।
जब भेटिन्छ समकालीन साथिहरु तब बर्सिन्छन।
पिडाका झरिहरु।
बाहिर देखिएका रंगिन चिज सबै रंगिन हुदैन्न।
देखाउनैको निम्ति झुटा रङ पोतिएको हुन सक्छ।
जो पखालिएर जान्छ ।
म पनि एक झुटा मान्छे हु।
जो सादा र रंगहिन जिबनमा रंग भरेर दुनियाँलाई भ्रममा पारिरहेको छु।
 मस्त झुमिरहेको छ दुनिया मेरो झुटा रंगिन जीवन देखेर।
 म् त एक कलाकार न हु ।
 अभिनय गरि रहन्छु।
खुसी हुनु पनि म कुनै पात्रको अभिनय गरिरहेको छु।
 मेरो जिन्दगी नै अभिनयमा बितिरहेको छ ।
जब म एक्लै हुन्छु त्यो बेला म कलाकार होइन एक रंगहिन मान्छे हुनेछु।
जब म सधैंको निम्ति अभिनय गर्न छोड्छु तब मेरो अगि दुनियाले अभिनय गर्नेछ।
 अनि रुने छन सक्दो अभिनयमा डुबेर।
अनि बोल्ने छन भावनाका सुन्दर डाइलकहरु।
आखिर सबै कलाकार न हुन ।
फरक त यत्ती मात्रै हो गरिब मान्छेहरु ।
अरुको निम्ति अभिनय गर्छन त।
धनि मान्छेहरु आफ्नै निम्ति।


अभिराज खाती अन्जान




No comments:

Post a Comment

बा

  बा । बा,जब तिम्रो शरीर कहिले न उठने गरि ढल्यो तब संगै गर्लम्म ढल्यो मेरो जिन्दगीको बलियो खम्बा।जब तिमिलाई पोको पारेरघाट लगिदै थियो । तब सग...